Volvo запроваджує нову акумуляторну систему для моделей Volvo FH та Volvo FM

Volvo Trucks впрoвaджує нoву aкумулятoрну систeму для мoдeлeй Volvo FH тa Volvo FM, якa нaдaє дoстaтньo eнeргії для рoбoти усьoгo oблaднaння кaбіни і, в тoй жe чaс, знижує ризик зупинки aвтoмoбіля чeрeз рoзряджeні aкумулятoри. «Вoдії мoжуть насолоджуватись підвищеним рівнем комфорту та покращеними побутовими умовами, знаючи, що цілковито забезпечені енергією для своїх потреб, а ризик повного розрядження стартерної батареї зведений до мінімуму», – зазначає Самуель Нердаль, менеджер із продукції підрозділу електричних та електронних систем компанії Volvo Trucks.

 

Нова акумуляторна система має два окремих комплекти акумуляторів: один для запуску двигуна, а другий для забезпечення роботи усього іншого електричного обладнання кабіни. Єдина функція стартерної батареї полягає у заведенні двигуна, і на неї жодним чином не впливає усе інше споживання електроенергії вантажівкою. Живлення решти приладів та систем, таких як стоянковий обігрівач, стоянковий кондиціонер, холодильник, медіа-система, а також персональних пристроїв (лептопи, мобільні телефони та планшети) – задача окремих гелевих акумуляторів.

Завдяки використанню гелевої технології, запропоноване рішення може задовольнити постійно зростаючі вимоги до доступних обсягів електроенергії з боку багатьох клієнтів. На відміну від звичайних свинцево-кислотних батарей, гелеві акумулятори можуть підтримувати високу концентрацію енергії протягом тривалих періодів часу.

«Нова технологія обіцяє найбільші вигоди, в першу чергу, у сфері перевезень на великі відстані та при роботі у дуже жаркому чи холодному кліматі. Навіть зимовими ночами водій може спокійно відпочивати, не мусячи час від часу прокидатись та запускати двигун, щоб підзарядити акумулятори», – пояснює Самуель Нердаль.

 

Менша кількість запусків двигуна також означає зниження витрат пального та зменшення негативного впливу на навколишнє середовище.

«Запаркована вантажівка із двигуном у режимі холостого ходу споживає приблизно три літри пального на годину. Наше рішення дозволяє мінімізувати час роботи двигуна на холостому ході і таким чином суттєво скоротити витрати на паливо», – каже Самуель Нердаль.

 

Термін служби гелевих батарей набагато перевищує аналогічний показник звичайних свинцево-кислотних акумуляторів. До того ж, нові батареї здатні витримати більшу кількість циклів зарядки. Фактично, при зарядці за жорстких умов, гелеві акумулятори пропрацюють як мінімум у 10-15 разів довше.

«Наша акумуляторна система не тільки задовольняє сьогоднішні потреби у надійному електропостачанні, а і сприяє подовженню терміну служби автомобіля та зниженню експлуатаційних витрат. Це рішення принесе вигоду багатьом клієнтам», – підкреслює Самуель Нердаль.

Факти: нова акумуляторна система Volvo Trucks

Доступна як опційний варіант для нових вантажівок Volvo FH та Volvo FM на європейських ринках.

Два комплекти батарей із окремими ланцюгами.

Системи забезпечення комфорту та інші прилади живляться електроенергією від гелевих акумуляторів ємністю 210 А/год.

Стартерна акумуляторна система складається із звичайних свинцево-кислотних акумуляторів зі струмом холодної прокрутки силою 800 A.

Гелеві акумулятори можуть бути встановлені або у задній частині автомобіля із розташуванням стартерних батарей зліва, або у спільному акумуляторному блоці із розташуванням стартерних батарей зліва.

 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.